Sight-seeing Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Sight-seeing Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Sight-seeing Bryce Canyon

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

16 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hoi-hoi!

Misschien wordt het saai, maar ik doe maar gewoon weer verslag (is voor ons ook een mooi reisdagboek op deze manier).
Vandaag zijn we dus de hele dag door Bryce getrokken. Eerst even ruiten krabben, voordat we konden vertrekken. Je kunt goed merken dat we hier op bijna 3 km hoogte zitten. Het is de felle zon die het warm maakt; is die weg, dan is het gewoon heel koud.
We zijn begonnen bij Bryce-point en van daaruit hebben we de Pekaboo-loop gelopen. Een heel mooi rondje in de Canyon!
Hierna zijn we langs verschillende uitzichtpunten gereden en hebben genoten van de steeds verschillende panorama's. We zijn tot aan de laatste (Rainbowpoint) geweest en hebben daar nog een rondje gelopen. Daar zijn eerder beren gesignaleerd...vandaag helaas alleen toeristen! Onderweg zagen we Pronghorn antilopes (zie foto) en raven, nu eens van dichtbij. Prachtige vogels! Ook zagen we nog een blauwe gaai en natuurlijk herten.
Helaas sloeg vanmiddag het weer 'n beetje om: grote, donkere wolken en 'n beetje regen. En kkkkkkkoud! Ronald zit nu aan de warme chocomel (helaas zonder rum en slagroom), dus dan weet je het wel!
Straks maar eens uitgebreid de weersvoorspellingen bestuderen om te bepalen of we eerst Capitol Reef en dan Arches (logische route) of andersom gaan doen. Morgen lezen jullie dus hopelijk hoe dat is afgelopen!

Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Ronald en Hildexxxx

PS We zijn er inmiddels uit: eerst gaan we twee nachten naar Capitol Reef en dan ws. door naar Arches.

• 16 Oktober 2010 - 07:42

Pap En Mam.:

Hallo goede morgen. Hier zijn we weer! Voor ons is het alles andere dan sai. We genieten en reizen mee. Interessant bericht en de zo mooie fotos. We wensen jullie een goede reis verder en hopelijk goed weer. Groetjes Mam en Pap.xxxx

• 16 Oktober 2010 - 17:42

Viola:

Ola! Hier ben ik weer! Leuk, ook naar capitool reef en arches!! Even gaan kijken of de landscape arch er nog staat, bij ons hing er een bordje op: als je gekraak hoorde moest je de ranger bellen! Zitten jullie zo hoog?? Ik heb moeten werken, zijn we in een oude legerjeep (open) gaan touren en door moddercrossen. Was echt heel leuk, maar helaas ook ijskoud. Dus wij zaten ook aan de chocomel :D
    xxxx Viola
    ps ik vind het niet saai dus schrijf maar lekker verder