weer thuis... - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu weer thuis... - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

weer thuis...

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

28 Oktober 2010 | Nederland, Schore

Hallo allemaal!

We zijn inmiddels weer thuis in het kouwe kikkerlandje! Tjonge, dat was zaterdag wel schrikken bij terugkomst in Nederland: kou, regen en wind! Brrrrrrr.....Na een relatief kort nachtje reizen en de klok weer op Nederlandse tijd gezet te hebben, hadden we het zaterdag toch wel taai om de ogen open te houden. Na een goede nacht slaap ging het zondag prima, maar zondagnacht hebben we heel slecht geslapen....toch wel 'n beetje last van de beruchte jetlag.
Maar ja, maandag moest ik alweer werken, dus dan zit je gauw genoeg weer in het ritme! Helaas, helaas, maar we hebben een perfecte vakantie achter de rug, dus niet klagen!
Nogmaals bedankt voor het meereizen en de leuke reacties! En hopelijk weer tot gauw op 'waarbenjij' want dan zijn wij weer ver op reis!

Groetjes, Ronald & Hilde

PS Nog geen concrete plannen, hoor!

• 28 Oktober 2010 - 19:26

Viola:

Ik was ook blij dat jullie het zo goed bij hielden, toch altijd leuk om dat te lezen!!! Vooral met de foto's erbij, dat maakt het helemaal compleet. Oeeh spannend, nieuwe ideeen?? xxxx

• 28 Oktober 2010 - 19:52

Pap En Mam.:

Hallo Hildegard en Ronald. Ook weer fijn jullie weer bij ons te hebben en dat jullie nog naar kunnen genieten van een zo geslagde reis! Lieve groetjes Mam en Pap.

• 28 Oktober 2010 - 20:41

Theo En Marga:

Welkom thuis!
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen.'t Was toch een verre reis en op sommige foto's zagen we dat jullie daar geen misstap moesten maken...
    Hier is het inderdaad soms brrrr, maar een flinke wandeling in het bos met ritselende herfstbladeren onder je voeten maakt alles weer goed.
    Groetjes van ons allemaal.

• 28 Oktober 2010 - 21:32

Leona:

terug gaan werken is toch ideaal om terug in het ritme te komen, niet?
    hopelijk kan je wel nog wat nagenieten.

groetjes en bedankt voor de verslagen (en de foto's),

Leona

• 29 Oktober 2010 - 05:10

Charlotte:

Ik heb genoten van jullie verhalen en nog meer van de mooie foto. Laatste deel van jullie reis was een feest van herkenning. Alle goede en kostbare herinneringen van onze USA reis kwamen weer boven. Mooi was dat :D. Maar dat zullen jullie wel in de berichtjes gelezen hebben. Mama had dat trouwens ook, alleen dan had ik het vaak al geschreven.

We wachten maar rustig af op wat jullie volgende reis gaat worden. Hebben jullie al ideeën?

Valt vies tegen zo snel weer aan het werk he! Toen wij in New York zijn geweest, kwamen we op woensdag terug en op donderdag ging ik weer aan het werk. Dat was heftig, alleen voor het ritme is het wel goed. Een troost: het is bijna weekend!!! Ben ik heel erg aan toe!

Tot snel, dan kunnen we hopelijk de foto's in real life beschouwen.

Groetjes Charlotte

• 29 Oktober 2010 - 08:42

Doreen:

hallo hilde
    heb je indianen gezien?
    heb je totempalen gezien?
    ik vond je foto's
    prachtig