Ready to go! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

22 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal!

Nog even een heel snel berichtje vanaf Las Vegas vliegveld. Het lukte alsmaar niet om in te loggen, toen duurde de security heel lang en nu moeten we zo instappen.
Helaas...het zit er nu echt bijna op, maar we hebben het echt geweldig gehad. Gisteren dus eerst nog flink geshopt in Georgetown. En het past nog in de rugzak ook! Toen naar Las Vegas. Daar was het nog grotendeels mooi weer (beetje regen eind van de middag). eerst de zuidkant van de Strip bekeken. New York, Luxor, Mandalay Bay. Uiteindelijk waren we het wel beu. En dan weer terugkomen...pffff dat schiet niet op. Ze willen graag dat je door die hotels loopt en niet over straat.
eenmaal terug snel omgekleed en gaan eten: sushi en seafrood buffet. Lekker! En toetjesbuffer: hééérlijk!!!! Toen snel naar de Bellagio. Ook al een hele tour, want het is vreselijk druk in Vegas. Met de tong op de schoenen, toch mooi op tijd voor de vcoorstelling. Nou, dat was echt [prachtig! Ik heb zelden zo iets moois gezien: accrobatiek, schoonzwemmers, schoonspringers, dans, muziek...je weet niet waar je moet kijken. Ongelooflijk! Als ze weer in NL komen wil ik weer! "O" was trouwens een voorstelling rond water. Ook het podium (heel groot zwembad met beweegbare bodem was heel bijzonder. De perfecte afsluiting!
Daarna nog naar verschillende fonteinshows gekeken bij de Bellagio. Ook heel mooi! Helemaal in de sfeer!
Tot slot nog even wat gedronken op een 'binnenterasje', happy hour dus dan nog maar 'n glaasje!
En toen in ons bed gerold in onze prachtige suite bij Planet Hollywood Towers. Lekker geslapen, maar vroeg weer op. Nog even bubbelen in de jacuzzi, auto inleveren en nu zo de lucht in!

Heel veel groetjes!
Ronald&Hildexxxx

• 22 Oktober 2010 - 17:48

Viola:

Goede vlucht naar huis!! Dat was dus de perfecte afsluiter! Nu kun je weer even vooruit op alle herinneringen xxx

• 22 Oktober 2010 - 18:31

Pap En Mam.:

Wat fijn we mogen ook nog met afsluiten! Heel mooi wat alles in Las Vegas te beleven is. Een heel goede reis terug wensen Mam en Pap.xxxx

• 23 Oktober 2010 - 14:18

Marie-Louise:

Welkom thuis!
    Wat een tegenvaller, hè: het is echt herfst. Bah!!!:-(
    Ik denk dat ik dit maar snel ga ontvluchten.....

Geniet, bij de haard, nog even na van deze mooie vakantie. De mooie herinneringen en foto's zullen dit trieste weer vast wat opfleuren.
    xxx Marie-Louise