hoge pieken - diepe dalen.... - Reisverslag uit Lexington, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu hoge pieken - diepe dalen.... - Reisverslag uit Lexington, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

hoge pieken - diepe dalen....

Door: !

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

29 September 2010 | Verenigde Staten, Lexington

Hi there!
Dankzij al jullie enthousiaste reacties ook vandaag weer een berichtje uit Kentucky!
Vandaag was een dag van uitersten. We begonnen met een heerlijk zonnetje én betere plaatsen! De beste paarden van de wereld zouden vandaag optreden, dus we hadden er heel veel zin in!
Maar onze goede zin werd snel getemperd, toen Adelinde na een prachtig begin (80%) uitgebeld werd. Ongelooflijk triest. Parcival had op zijn tong gebeten en als er bloed te zien is, word je gediskwalificeerd. Einde kampioenschap...Hierdoor werd het wel érg spannend!
Gelukkig ging Totilas 's middags geweldig. Kicken!!! En hele hoge punten waardoor het goud toch veilig werd gesteld. Uiteindelijk hadden de Britten zilver en de Duitsers voor het eerst GEEN goud, maar brons! Er was zelfs een kans dat USA hen voor zou gaan, maar dat lukte helaas niet.
Voor de prijsuitreiking waren we al onderweg om een grote oranje 'vlek' te vormen, toen we hoorden dat Anky op haar westernpaard de ring inkwam. Geweldig!!! Echt heel leuk om dat te zien! Wel heel spectaculair!
En daarna natuurlijk de medailles, het Wilhelmus en FEEST!!!!De Amerikanen vonden het, geloof ik, wel apart, al die zingende oranjegekken!
We troffen nog mensen die we van Athene kenden, dus dat was ook weer gezellig. Daarna maar gelijk door naar het Hilton, want daar zou het gouden team gehuldigd worden. En nu zitten we een beetje bij te komen....
Morgen weer een hele dag dressuur (Grand Prix Special).'s Avonds gaan we naar een ander motel, want waar we nu zitten verdubbeld van prijs. Heel apart hier, maar als je er verder maar niet te veel bij nadenkt is het vooral ERRUG LEUK om alles mee te maken!
Heel veel groetjes weer!
Ronald en Hildexxxx
PS Annelies: Beterschap!!!! Fijn, dat het goed gaat met de paarden!
PS Sorry hoor....maar werk ze allemaal! Voor ons is het hier echt afzien, hoor (GRAPJE!!!!!).

• 29 September 2010 - 04:33

Stance:

ha Hilde
    Ik heb nooit geweten dat paarden zo'n invloed op jouw leven hebben! Kom ik nog eens iets meer van je te weten.
    Het lijkt met geweldig zoiets mee te maken.
    Ga vooral door.

• 29 September 2010 - 07:42

Pap En Mam:

Proviciat! We hebben ook alles gevolgt en jammer eerst voor Aldelinde maar God Dank voor het zo mooie succes daarna van Edward Gal! En nu vandag verder wat spannend voor jullie! We wensen heel veel succes en heel veel groetjes, Mam en Pap.

• 29 September 2010 - 12:40

Antine:

Even "bij"lezen... altijd leuk natuurlijk. Hier in Nederland is de aandacht voor de wedstrijden minimaal.Alleen maar even kort in het journaal en dat is jammer. Geniet er dus maar van! Ik heb jullie dus ook nog niet herkenbaar in beeld gezien al vraag ik me af of dat ook wel gaat lukken met zo'n hoed! Hier werken we inderdaad stug door..sterker nog morgen gaan Petra en ik met de eerste trein naar Utrecht voor een cursusdag. (dat gaat uitdeuken worden in de trein dat snap je wel)

Groetjes Antine

ik vind je foto's leuk.
    liefs doreen deij

• 29 September 2010 - 15:57

Marie-Louise:

Zo leer ik nog eens wat over paarden! Het lijkt allemaal "chinees" voor mij...
    Ik ben deze week ook niet in de gelegenheid om dit te volgen, want het is afschuwelijk druk hier. Door alle festiviteiten ben ik nauwelijks thuis.
    Maar OK, jullie zijn ook erg zielig met jullie drukke programma ;-)
    Hopelijk nog meer oranje-successen zodat jullie pijn een beetje verzacht wordt.
    Gr. Marie-Louise

• 29 September 2010 - 17:06

Charlotte :

Hey,

Maar weer na mijn werk een reactie. Wat stoer Anky in Western stijl. Wist niet dat ze dat kon!!! Heb er gisteren weinig van mee gekregen. Te druk!! Vandaag kreeg ik tot overmaat van ramp te horen dat ik iets niet goed had gedaan. Ik moest alle patiënten met een cardiovasculair risico uploaden naar een extern programma. Dat moest voor de 27ste. Vrijdag dat in orde gemaakt. Blijkt dat ik dombo "Alle" patiënten heb ge-upload. Dus ik kon overnieuw beginnen. Vandaag wel met goed resultaat. In plaats van 2300 zijn het er nu 355. Er gaat dus de komende tijd veel werk aankomen :D. Verder weinig nieuws hier. Gisteren met Viola was een geslaagde dag. Leuke uitreiking en daarna lekker geluncht. Was goed geregeld!! Enoy your holidays. Ik ben jaloers!!!

XXX Charlotte

• 29 September 2010 - 17:49

Cees Van Eijck:

Hilde en Ronald ik zie wel dat het paard van Opa Aarts niet mee zou kunnen doen. Kopieer de mail voor je Vader en Moeder Groet oom Ceesie

• 29 September 2010 - 20:50

Elma:

hallo,vanmorgen op t.v de samenvatting gezien, onvoorstelbaar dat jullie daar op de tribune zaten.. wat was het spannend!!Ik zag veel oranje..maar jullie niet..(helaas)Veel plezier verder en..geniet!!