GOUD!!!! - Reisverslag uit Lexington, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu GOUD!!!! - Reisverslag uit Lexington, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

GOUD!!!!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

30 September 2010 | Verenigde Staten, Lexington

Hi there folks!
Another message from the USA! Jullie weten niet half hoe we genieten van jullie reacties!!!
Gisteren was ik tot erg laat bezig met de foto's, maar toen plopte het internet er uit...altijd leuk! Als het lukt zet ik bij het vorige bericht dus nog wat foto's en commentaar.
Wij zijn inmiddels verhuisd en we zitten een heel eind van Lexington voorbij. Maar verder OK.
Ik ga jullie niet vermoeien met alle dressuurdetails, maar het was weer een apart dagje, hier in Kentucky!
Vandaag hadden we stralend weer (SORRY-can't help it!): zonnig en warm. We hebben van alles gezien, van weinig spectaculaire proeven, hogeschool capriolen (Hans-Peter Minderhout: "dat doet 'ie anders nooit!") en kippenvelbewegingen. Resultaat was in elk geval weer goud! Uiteraard moest dat gevierd worden, deze keer gevierd in de champagnebar! De sfeer hier is geweldig!!! Ben toch echt blij dat ik hier zit en niet thuis achter de computer of tv. Heeft inmiddels iemand ons gespot?! We moeten regelmatig op de foto, waarschijnlijk met als commentaar; 'zie je wel, dat gebeurt er nou als je softdrugs legaliseert' of zoiets!
Nog even wat andere info...Kentucky hoort dus bij de zuidelijke states en blijkbaar is dat heel anders dan de Noordelijke staten. Ze praten hier een beetje als 'Forest Gump' (gemiddelde IQ ligt wel hoger, hoor), dus je moet goed luisteren wat ze zeggen! De sfeer is hier prima: zeer vriendelijk en relaxed! Het verkeer is ook heel relaxed (gelukkig). Op zondag hebben we maar eens aan een politie-agent gevraagd hoe precies de regels zijn (kan wel handig zijn!). Op een kruispunt met knipperende stoplichten gaat het bv. keurig op volgorde van aankomst. Hier zouden ze bij ons nog weleens wat van kunnen leren.
Morgen en vrijdag gaan we 'toeristisch' op pad: ws. shakervillage, een bourbonstokerij, de races, een paardenfarm en natuurlijk: shoppen!
We houden jullie op de hoogte!
Sterkte allemaal met het werk en zo...
Liefs, Ronald en Hildexxx

  • 30 September 2010 - 05:29

    Judith:

    Hoi Hilde en Ronald!
    Toen ik net het nieuws aanzette zag ik dat NL weer goud had (ik lees het nu ook weer in jullie verslag)! Dat moet de sfeer daar vast ten goede komen! Jullie heb ik echter nog niet gespot op tv?! Maar die oranjefoto van jou Hilde spreekt boekdelen haha!
    Geniet er weer van!
    Groetjes

  • 30 September 2010 - 06:29

    Karlijn:

    Hey!
    Haha, zo te zien wordt het oranje gevoel daar goed overgebracht!
    Gisteren is alles goed gegaan Hilde!
    Groetjes Karlijn

  • 30 September 2010 - 06:52

    Pap En Mam.:

    Hallo Hildegard en Ronald, Gefeliciteerd met het Goud! We hebben tot 12 uur aan de TV gezeten en alles gevold en opgenommen. En we hebben jullie gezien juichen echt waar! Geniet maar verder van alles. Lieve groetjes Mam en Pap.

  • 30 September 2010 - 07:24

    Viola:

    Wat zien jullie er leuk uit!! Snap dat jullie vaak op de foto moeten haha
    Ben benieuwd hoe de toeristische dag gaat bevallen.
    En ik weet hoe graag je leuke reacties wil :D
    Mn diplomauitreiking was trouwens heel leuk geweest: weer een dag om nooit te vergeten! Morgen mn feestje
    Veel plezier nog!!!
    xxxx Viola

  • 30 September 2010 - 08:16

    Esther Suijkerbuijk:

    Wat moet dat geweldig zijn om dat te mogen beleven!superrr foto ook...kom je ook strx bij mij zo kijken als ik op Aquilar rij, hiihi..De les was superrr maandag en alles is gegaan zoals het zou moeten!dikke knufff!van ons aan jullie en GENIET!!x

  • 30 September 2010 - 08:18

    Monique:

    GESPOT!!!
    Ja jullie waren in beeld hoor!!
    Het zijn wel bijzondere ritten zeg! Nadine zag er inderdaad erg Spaanse school achtig uit...zeker afgekeken van nummer 4 :)
    Totilas was hier achter de tv al kicke....laat staan daar bij jullie. WAUW!
    Geniet van de sightseeing!
    Groetjes Monique

  • 30 September 2010 - 09:50

    Lily:

    Nou het is wel duidelijk, jullie hebben het naar je zin! Laatst betrapte ik mij zelf erop dat ik op het sportkanaal zat te kijken naar....jawel de paardendressuur!!! Haha ik vond het nog mooi ook!
    Maar jullie heb ik niet gezien, jammer. Maar de blije foto's die jullie bijgevoegd hebben maken alles goed! Gefeliciteerd en geniet maar lekker van de sfeer. Volgens mij is het anders om de oranjegekte in het buitenland mee te maken.

  • 30 September 2010 - 20:54

    Viola:

    Opa en oma hebben een foto van jullie op tv gestuurd... dus ik heb jullie nu ook gezien :D leuk hoor!!!

  • 30 September 2010 - 21:32

    Marie-Louise:

    Ja, opa en oma zijn helemaal top! Ik heb ook die foto van jullie op de TV gekregen! Ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben. Ik doe het ze in elk geval niet na! :-S
    Voor jullie kan het feest niet op zo te lezen. Wat een geluk dat de Nederlanders zo goed presteren, dat maakt het extra mooi en onvergetelijk. Jullie zien er inderdaad erg fraai uit. Zo hoort dat ook als echte Nederlanders ;-)
    Ik ben net terug van mijn jubileumfeest. Ook heel erg genoten en flink in het zonnetje gezet! Nu kan ik er weer even tegenaan, al zullen de volgende 12,5 wel niet meer gaan lukken (bij die werkgever)
    Veel plezier verder!!!
    Marie-Louise

  • 02 Oktober 2010 - 07:16

    Esther:

    Eindelijk een goeie foto voor in 't smoelenboek! Geweldig Hilde moet je vaker doen...
    Heel veel succes met genieten, want dat hebben jullie wel nodig zo te leze ;-)
    Liefs Esther

  • 02 Oktober 2010 - 14:21

    Mathilde:

    Hoi Hilde en Ronald
    Ik geniet van jullie verslagen erg leuk geschreven. De foto's zijn ook prachtig. Ik volg het niet op tv dus ik heb jullie niet gezien.
    Geniet van jullie reis.
    groeten Mathild

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald en Hilde

Wij gaan naar de USA, op bezoek bij Viola, Luc, Amélie en Louis in San Francisco en lekker toeren: Yosemite, Kings Canyon, Sequoia NP, Santa Barbara en Santa Cruz.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 91627

Voorgaande reizen:

19 Februari 2024 - 07 Maart 2024

Vietnam van Noord naar Zuid

21 Oktober 2022 - 05 November 2022

California

05 Juli 2019 - 30 Juli 2019

Canada

01 September 2017 - 30 September 2017

Zweden

27 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Brazilië

14 November 2015 - 19 November 2015

Terug naar Nieuw-Zeeland

30 April 2014 - 10 Mei 2014

Wandelen in Cinque Terre

17 November 2013 - 28 November 2013

Curacao

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

India - Nubra Vallei

13 September 2012 - 16 September 2012

St. Petersburg

20 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Ijsland / New York

25 September 2010 - 23 Oktober 2010

USA

07 November 2007 - 10 December 2007

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: