Las Vegas - onverwacht leuk! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Las Vegas - onverwacht leuk! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Las Vegas - onverwacht leuk!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

05 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hallo allemaal!
Bedankt weer voor jullie leuke berichten! Inmiddels zitten we in Flagstaff (Arizona), onder de Grand Canyon.
Gisteren zijn we weer eens vroeg opgestaan....huurauto inleveren, inchecken, nog 'n beetje shoppen (heb 'n lopend/knorrend/gillend varkentje gekocht - kon het niet weerstaan!) en instappen maar weer! We vlogen van Lexington naar Chicago (4 uur oponthoud) en door naar Las Vegas, allemaal keurig op tijd en zonder problemen. In Vegas was het lekker warm, dus dat gaf gelijk een goed gevoel. Als je wil kun je op het vliegveld al beginnen met gokken (volop fruitautomaten). Huurauto opgehaald (dezelfde Toyota Prius die we hebben!) en richting Las Vegas Boulevard (The Strip) gereden. Daar weet je niet wat je ziet! Hoe gekker, hoe beter lijkt het! Wij hadden een prachtig hotel (Planet Hollywood Towers), centraal aan de Strip. Onze kamer lag op de 18e verdieping en toen we daar binnenkwamen: WOW!!!! Wat een balzaal! We hadden een prachtige designbadkamer met jacuzzi, een keuken mét afwasmachine (wie kookt er nou in Vegas?!) en ramen van boven tot onder met uitzicht op Vegas. Geweldig! Maar helaas...we wilden natuurlijk ook nog wat van Las Vegas zien, dus gauw weer op pad. Bij ons hotel hoorde een 'mexicaans dorpje'. Het leek net of je buiten zat, maar in werkelijkheid zat je binnen, onder een prachtig geschilderd plafond. Heerlijk 'op terras' gegeten en toen Vegas gaan verkennen. Je weet niet wat je ziet! Eigenlijk hoef je nergens anders meer naartoe, want hier hebben ze het allemaal: Parijs, Rome, Venetië, Luxor, New York...In al z'n gekte ook weer geweldig! We konden ons nog net inhouden om niet onze laatste cent te vergokken. Gokken kun je natuurlijk in alle soorten en maten. Ook zijn er heel veel voorstellingen. Als we hier weer terugkomen (laatste nacht) willen we graag naar Cirque du Soleil gaan kijken. Na een paar uur lopen en kijken, zijn we doodmoe op bed geploft.
Vandaag hebben we lekker uitgeslapen. Hierna ontbijt 'op terras' (pancakes! Mjammie!!!), ingepakt en 'on the road again'. Buiten Vegas kregen we een vreselijke bui op ons dak. Iedereen ging stilstaan op de snelweg. Gelukkig duurde het maar even. We passeerden de Hooverdam (een heel grote stuwdam). Daar zijn we even uitgestapt. Inmiddels was het zonnig en heet. Hierna onze weg vervolgd door de woestijn. Helaas ging het in de loop van de middag weer regenen. BAH! Dat voorspelt niet veel goeds voor de wandeling in de Grand Canyon. Vanavond belde echter onze gids (we gaan met z'n drietjes op pad, zonder andere mensen) en hij zei dat de regenkans in die hoek maar 10% was. Daar houden we hem aan! De komende 5 dagen horen jullie dus even niks van ons, want we zitten in de Canyon! Allemaal duimen voor droog weer!!!

Groetjes en xxxx Ronald en Hilde

PS We kunnen wel (hot)mail ontvangen, maar alleen via een omweg versturen. Vanavond plopt hij er steeds uit dus dat is niet fijn! we hebben ook geprobeerd te SMS-en maar dat is ws. niet gelukt.

• 05 Oktober 2010 - 05:18

Charlotte:

Ja, Las Vegas is gewoon leuk!! Volgens mij stond jullie hotel er nog niet toen wij er waren. Zegt me helemaal niks. Maar wat een luxe. Mooi. En nu dan de Grand Canyon. Ik hoop voor jullie op mooi weer. Veel plezier. Pap zou gezegd hebben: It's Amazing (had hij toendertijd in een reclame gehoord want hij zei altijd dat hij geen engels kon ;)).

Groetjes Charlotte

• 05 Oktober 2010 - 06:51

Natascha:

Ha Ronald!!
    Ik zei je toch dat Vegas helemaal geweldig maf is!!! Geniet van de rest van jullie vakantie, leuk om jullie reisverslag te lezen!
    Groetjes, Natascha
    p.s. groen is ver weg natuurlijk, maar alles gaat goed hoor ;-)

• 05 Oktober 2010 - 07:19

Viola:

Leuk!!! Niet normaal he Las Vegas haha je moet zeker ook nog even de fonteinenshow (dacht Bellagio hotel) bekijken, dat is ook wel mooi!
    Lekker hoor maar met zn drietjes de wandeling, is toch wat relaxter! Ik zal duimen voor een zonnetje, want anders is het toch wel jammer!! Geniet ervan!
    xxx Viola

• 05 Oktober 2010 - 07:23

Pap En Mam.:

Goede morgen! Wat een mooie en interessant verhaal!Nu kregen wij een kleine idee wat Las Vegas is. Geniet maar van alles. En nu de Grand canyon en de prachtige natuur. Hopelijk is het weer goed. Lieve groetjes Mam en Pap.

• 05 Oktober 2010 - 07:39

Judith:

Hoi Ronald en Hilde!
    Wow dat klinkt weer helemaal anders dan de ruiterspelen! En wat handig zeg, Las Vegas: zo maak je een wereldreis in een notendop haha! Verder ben ik natuurlijk érg benieuwd naar het varkentje!!!
    Tot over een paar weken!
    Groetjes

• 05 Oktober 2010 - 09:39

Marie-Louise:

Hoi Hilde en Ronald!
    Zie je nou wel dat Las Vegas een belevenis is. Dat moet je gewoon gezien hebben. En wat een hotel! Tja, daar is alles beter, mooier, groter....
    Ja, inderdaad nog even de fonteinen bij het Bellagio gaan bekijken als je weer terug bent: heel mooi!
    Ik kan me ook voorstellen dat jullie na alle glitter en glamour ook weer verlangen naar de rust en schoonheid van de natuur.
    Je zult zeker je hart kunnen ophalen de komende dagen.
    Ik zie het beeld van de Grand Canyon meteen weer voor me: breathtaking en ja: amazing ;-)
    Fijn dat jullie lekker met z'n 3-en op pad gaat. Ik weet zeker dat dit een onvergetelijke ervaring gaat worden.
    Veel plezier en geniet met volle teugen!
    Groetjes, Marie-Louise

• 05 Oktober 2010 - 10:49

Lily:

Goeiegrutten wat een belevenissen en indrukken! Prachtig verslag en prachtige foto's! Maarre, wat we ondertussen nog missen in jullie verslag, is dat miljoen wat jullie in Vegas gewonnen hebben! Haha. Ik kijk uit naar wat julllie over jullie tocht te vertellen hebben!

• 05 Oktober 2010 - 19:30

Charlotte:

amai! wat een mooi hotel!!! en passend een glaasje wijn!
    ik duim voor regenloze dagen!