Voorbereidingen tussen de bedrijven door.... - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Voorbereidingen tussen de bedrijven door.... - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen tussen de bedrijven door....

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

12 September 2010 | Nederland, Schore

Over 2 weken zitten we al in Amerika!!! Dus zo langzamerhand wordt het wel tijd om wat voorbereidingen te treffen, hoewel dat niet meevalt met alle gewone druktes. Gisteren ESTA-formulieren aangevraagd (Thanks, Viola!)en vanaf nu maar al spullen in een hoek gooien die mee moeten! Dit is globaal ons schema:
25 september om 11.15 uur vliegen we van Amsterdam naar Lexington (Kentucky), via Orlando met United Airlines. Aankomst 18.21 uur.
We blijven tot 3 oktober in Kentucky ivm de Wereldruiterspelen. We hebben kaartjes voor alle dressuurwedstrijden en op 2 oktober gaan we nog naar de Cross Country kijken. Dus goed kijken naar oranje gekken op de tribunes!
Op 3 oktober vliegen we van Lexington naar Las Vegas. Daar kijken we dan een beetje rond (gokje wagen?!) en de volgende dag vertrekken we met de huurauto richting Grand Canyon.Van 5 tot 9 oktober wandelen we met Discovery Treks ( http://www.grandcanyonhikes.com/)de North Rim Getaway.Van 10 oktober tot 21 oktober bezoeken we dan verschillende Nationale Parken (Zion, Bryce, Arches,....) Dit hebben we nog niet precies gepland. We zien wel waar het mooi is en waar er iets te doen is wat ons bevalt. Op 21 oktober rijden we in elk geval weer naar Las Vegas. En de dag erna....helaas vertrekt dan om 11.10 uur onze vlucht naar Amsterdam, waar we zaterdag 23 oktober rond 9.25 uur weer aankomen.
We zijn van plan een laptop mee te nemen, dus in principe moet het wel lukken om zo nu en dan eens een praatje met een plaatje op deze site te zetten. Dus: wie reist er (een beetje) met ons mee?!
Groetjes, Hilde

• 12 September 2010 - 20:22

Viola:

Ik ga mee!! Leuk, ik heb er weer zin in :D denken jullie aan de national park pass? Weet niet of je die van te voren al moet bestellen. Nou geniet er alvast van... voorbereiden is ook altijd al leuk!
    xxxx Viola

• 12 September 2010 - 20:25

Marie-Louise:

Hoi Hilde en Ronald,
    Ik wil me meteen al aanmelden om (virtueel) mee te reizen! Ik ga jullie verhalen en belevenissen zeker volgen.
    Het ziet er erg goed uit en van een gedeelte weet ik al zeker dat het helemaal geweldig is.
    Geniet alvast van alle voorbereidingen (ook al is het soms iets minder leuk).
    Enjoy it!
    Groetjes, Marie-Louise

• 12 September 2010 - 20:26

Charlotte:

Hey, Leuk!! Ik ga zeker met jullie mee-reizen. Klinkt erg goed allemaal. Ik krijg al weer heimwee als ik zo lees waar jullie allemaal heen gaan! De national park pass is inderdaad een goeie. Ik meen dat die $ 10.00 kost en dan heb je entree tot alle nationale parken voor 1 jaar (kun je nog eens terug :P).
    Zion is erg mooi. Rijden bussen, je mag niet overal met de auto komen. Bryce is ook erg mooi. Grand Canyon spreekt voor zich. Ben erg benieuwd naar plaatjes en ervaringen.

Groetjes Charlotte

• 13 September 2010 - 10:37

Stance:

Dag Hilde,
    Ziet er goed uit jullie tocht!
    Veel sterkte en plezier met de voorbereidingen!
    Stance

• 13 September 2010 - 14:05

Charlotte:

amai, een druk, maar wel prachtig programma voor de boeg!
    Ik ben benieuwd naar jullie reisverslag!!!!
    Ik volg of reis dus een beetje mee!
    grtz

• 13 September 2010 - 15:16

Fleur:

Hello Hilde en Ronald!
    Een heel mooi reisprogramma, afwisselend!
    Top, ik reis heeeel graag met jullie mee.
    Succes met de voorbereidingen.

Groetjes,
    Fleur

• 13 September 2010 - 19:10

Pap En Mam:

Hallo Hildegard en Ronald,
    Wij reizen natuurlijk weer met jullie mee!
    succes met de voorbereidingen.
    Groetjes Mam en Pap.

• 14 September 2010 - 15:06

C,van Eijck:

Geniet van het leven.
    Alleen 23 iotober ,s avonds terug zijn om te feesten, Wij zijn dan 40 jaar getrouwd.
    Groetjes Cees en Marianne

• 14 September 2010 - 17:50

Marga:

Hallo Hilde en Ronald,

Ik reis (helaas virtueel ;-() graag met jullie mee! Vind het altijd erg leuk om de belevenissen van de vakantie mee te lezen. Het reisschema ziet er goed uit! Ik wens jullie alvast veel voorpret toe en succes met koffers pakken. Tot later.

Groetjes,
    Marga

• 19 September 2010 - 10:02

Lily:

Ik, ik reis met jullie mee!
    Veel plezier!!!

• 22 September 2010 - 06:23

Patrick:

heel veel plezier in Amerika. tot over 4 weken. We volgen je op de voet vanuit het verre zeeuwse landje.

• 22 September 2010 - 11:24

Angela (auris Goes):

Ik wens jullie een super reis toe en ga jullie zeker volgen....

Groetjes Angela

• 23 September 2010 - 21:52

Theo En Marga:

Hallo Ronald en Hilde,

Een goede reis toegewenst en een fijne tijd in Amerika.
    Leuk dat we straks weer wat over een ander land kunnen lezen en er iets van kunnen zien.

Groetjes van ons allemaal.
    Theo en Marga