Aangekomen! - Reisverslag uit Lexington, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Lexington, Verenigde Staten van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

26 September 2010 | Verenigde Staten, Lexington

We zijn goed aangekomen in Lexington, Kentucky! Het is hier echt paardenland (heerlijk!!!): een vliegveld gelijk vol paarden(posters), eindeloze farms met witte hekjes (dachten wij ook al dat we grond hadden!) en vanavond gelijk de opening van de 'Games;op tv! Maar USA is toch ook een ervaring....na een niet-kloppend ESTA-formulier (0 of O, wie ziet het verschil?), een uitgebreid interview (hoe heet dat paard van die vrouw die zo bekend is? Zelfs voor een terrorist is dat niet moeilijk, toch?!). Nog een bodyscan én fouilleren, eindelijk klaar om in te stappen. En eenmaal aangekomen: 4 vingers hier en daar, duimen, irisscans, tjonge, jonge! En tóch is het allemaal goed gekomen! Jullie liggen allemaal lekker op één oor, hier is het 22 uur. Gaan zo slapen! Morgen richting Horse Park (info inwinnen) en een beetje rondkijken (hebben een prachtige auto, dus...). Trouwens heerlijk weer hier, zo'n 25 graden, lekker relaxed, vriendelijke mensen. Het moge duidelijk zijn: we zijn helemaal in ons element! To be continued! Liefs, Ronald&Hilde

• 26 September 2010 - 07:14

Pap En Mam.:

Goeden Morgen.
    Gelukkig goed aangekomen! En nu beginnen met de zo mooie vakantie. Het allerbeste en een fijne zondag. Lieve groetjes Mam en Pap.

• 26 September 2010 - 07:22

Charlotte & Robin:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Pff ja, die ondervragingen op Schiphol herken ik van toen we naar New York gingen. Enjoy!!!
    Ik had gisterochtend Hilde gesmst. Betwijfel of ze die gehad heeft.

Groetjes Charlotte & Robin

• 26 September 2010 - 07:25

Viola:

Welcome to the states!! Heb je het idee alsof je in een film rondloopt? Veel plezier nu bij de wedstrijden!!
    Ik heb ook gesmst, maar geen ontvangstbevestiging gehad! Heeft Ronald zn telefoon ook bij zich?
    xxxxx

• 26 September 2010 - 08:06

Marie-Louise:

Hello Hilde en Ronald,
    Ik heb jullie (de vliegtuigen)gisteren ook via internet gevolgd, maar halverwege de vlucht naar Lexington heb ik het maar opgegeven. Gelukkig dat het allemaal goed gegaan is. Nu maar lekker genieten van de paarden en de sfeer in The States! Zoals Viola al schrijft: ik heb daar ook telkens het idee dat ik midden in een film zit.
    Nu kan het echt gaan beginnen!
    Groetjes, Marie-Louise

• 26 September 2010 - 08:26

Marleen En Eric:

Hallo Vakantiegangers,
    The States geeft je inderdaad een heerlijk gevoel van vrijheid met vriendelijke mensen.
    Have a good time.

You'r Welcome

• 26 September 2010 - 08:55

Wim Van Breda:

Heerlijk genieten hoor!!

Groetjes, Wim

• 26 September 2010 - 09:19

Marian Masclé:

En hele fijne vakantie Hilde en Ronald, geniet er van met zijn tweeen...groetjes

• 26 September 2010 - 10:55

Sandra:

Hoi Hilde en Ronald,fijn dat de reis goed verlopen is en nu lekker gaan genieten!Ik heb de tijden van de dressuur genoteerd, ik zal het opnemen.
    Groetjes

• 26 September 2010 - 11:21

Fleur:

Gelukkig goed aangekomen! Zo onbetrouwbaar zien jullie er toch niet uit he..?;)
    Nu lekker gaan genieten, ik zal de oranje 'gekken' in de gaten houden op TV!

• 26 September 2010 - 11:25

Leona:

Leuk! Geniet ervan!

• 26 September 2010 - 13:37

Nel:

Jullie weten niet hoe we genieten van jullie verslagen!!!!!
    Heel veel plezier, heel veel dank en hartelijke groeten
    Nel.

• 26 September 2010 - 16:09

Els:

Geniet er maar best van. Een leuk verslag .
    Groetjes Els

• 26 September 2010 - 16:54

Stance:

nou Hilde en Ronald,
    Daar gaan jullie, een heeeerlijke tijd tegemoet, geniet ervan!
    Stance

• 26 September 2010 - 19:36

Stijntje:

Fijn dat jullie toch het land in mochten....!
    Een hele fijne vakantie; wij werken wel.. (jij deed het al toen wij allemaal vakantie hadden, Hilde!).
    Groetjes, Stijntje.