Van het padje af - Reisverslag uit Jammu, India van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Van het padje af - Reisverslag uit Jammu, India van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Van het padje af

Door: Ronald en Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

20 Juli 2013 | India, Jammu

Hallo mensen,
Vandaag stond in het teken van langzaam wennen aan lopen op deze hoogte. Op eigen gelegenheid zijn we de omgeving gaan verkennen. En...zoals de titel al zegt, raakten we nogal eens van het padje af. Jammer genoeg is er hier niemand in staat je de weg te wijzen. 100 meter voorbij hun eigen plekje lijken ze de wereld al niet meer te kennen. Tja, en als je met een iPad loopt kom je zeker uit Japan...kortom het schiet niet erg op!
Uiteindelijk kwamen we bij een andere stupa dan bedoeld, maar ook heel mooi. Al hijgend hebben we de trappen beklommen, kunnen we alvast oefenen voor de trekking. Eigenlijk valt het nog niet tegen, het lopen/leven op hoogte. Tussendoor doen we vooral rustigaan en nemen geregeld eens een cola of Banana Lassi. Dat zullen we straks moeten missen. We wilden nu eigenlijk een film gaan kijken over Ladakh, het gebied waar we zitten, maar in tegenstelling van wat de brochure zegt, draait hij niet meer of is in elk geval niet te vinden. Dan maar even internetten en een boekje lezen! Vanavond weer lekker eten en bijtijds naar bed, want morgen we vroeg met de gids op pad.
Lieve groetjes,
Ronald en Hilde

• 20 Juli 2013 - 12:44

Marie-Louise :

Tja, jullie zijn nu eenmaal niet in de westerse wereld, maar een heel andere wereld. Dat is wel duidelijk. En dat hele eenvoudige, rustige en tevreden leven heeft natuurlijk ook z'n charmes.
    Gelukkig dat het lopen op hoogte tot nu toe meevalt. Dan zal het ook verder wel lukken.
    Geniet maar lekker van alle rust en eenvoud en vooral van de banana lassie: heerlijk!!!!!
    xxx Marie-Louise

• 20 Juli 2013 - 13:00

K. Dolmans:

Ja wat fijn een Berichtje uit het zo verre India!! Ja ik lees rusten en rustig blijven om te wennen aan alles. Zo te zien zal het wel allemal lukken. Origens mooie fotos! Ik maag weer even meereizen maar ik blij toch liever in het ook zeer warme Nederland.Heel veel groetjes mam xxx.

• 20 Juli 2013 - 21:33

Charlotte:

Wat leuk, al twee berichtjes van jullie! Gelukkig dat de reis goed is gegaan en dat het wennen ook wel redelijk gaat. Geniet van de vakantie, hier is hij morgen om, maar eerst nog high tea met oma!

Groetjes Charlotte, Robin en Sophie

• 21 Juli 2013 - 14:55

Jaap En Jannie:

De foto's zijn goed aangekomen hier is alles goed,veel plezier hier is het 30 graden