Aangekomen! - Reisverslag uit Jammu, India van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Jammu, India van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Ronald&Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

19 Juli 2013 | India, Jammu

Hallo allemaal!
De titel zegt het al: we zijn aangekomen!! En alles is nog goed gegaan ook. We hadden een vlotte, prettige vlucht met KLM van Amsterdam naar Delhi. Ieder 2 filmpjes gekeken, lekker gegeten en gedronken en eer je het weet ben je er al! De aankomst in INDIA wordt vooraf gegaan met het ontsmetten van de kabine! Nou wij zijn zeker vuiler dan de plek van aankomst!
In Delhi is het vies heet: 31 graden midden in de nacht, luchtvochtigheid 100%. Blij dat we hier zo weer weg zijn. Met een binnenlandse vlucht naar Leh, Ladakh gevlogen. Prachtige vlucht over de Himalaya. Nou begint het echt te kriebelen. In Leh is het zomers weer, warm, maar droger. 's ochtends strakblauw, 's middags komen de wolken. Fijn! We hebben een keurig hotel en we hebben ook al kennis gemaakt met de gids voor de trekking. Nou, dat wordt een hele expeditie: twee Hollanders, een gids, twee paardenmannen, een kok en misschien nog iemand om de tenten op te zetten. Vandaag worden we geacht heel rustigaan te doen en vooral veel te drinken, omdat we gelijk op 3500 meter geland zijn. Nou, dat doen we dan maar! Eerst een paar uurtjes geslapen en toen op het gemak het stadje verkend. We voelen ons allebei gelukkig goed. Heel relaxed hier. Gelukkig lijkt het meer op Nepal/Tibet, dan op India, hoewel er wel op elke straathoek een koe loopt. We hebben trouwens geen telefoonbereik hier...dan gaan we zo maar weer eens eten. Heerlijk! Morgen op eigen gelegenheid een beetje wandelen in de buurt.
Lieve groetjes,
Ronald&Hilde

• 19 Juli 2013 - 15:20

K. Dolmans:

Hallo Hildegard en Ronald,
    Wat fijn het eerste reisbericht te ontvangen!! De vlucht en alles is Goddank heel fijn verlopen. En nu genieten maar van alles. Heel veel groetjes Mam.xxx.

• 19 Juli 2013 - 15:26

Leona :

Fijn om lezen . Voel me er net zo relaxed door . Fijne rz
    reis !

• 19 Juli 2013 - 17:36

Marie Louise :

Hey Hilde en Ronald!
    Fijn dat jullie goed en snel op plaats van bestemming aangekomen zijn en dat je nu
    niet zo lang in Delhi hoeft te blijven. De huidige plek lijkt me beter om even bij te komen.
    Mooi hè: over en vooral langs de Himalaya vliegen!
    Geniet nu even lekker van de rust en de mooie omgeving en voor later veel wandelplezier en succes!
    Xxx Marie Louise

• 19 Juli 2013 - 17:45

Viola:

Wauw wat mooi! Het voelt net als in pokhara vind ik!
    Nog eventjes uitrusten en dan moeten jullie er tegen aan! Maar ook dat zal zeker genieten worden van de mooie uitzichten! Xxxx

• 19 Juli 2013 - 22:17

Marian Masclé:

Hoi Hilde en Ronald, fijn dat jullie dat goed aangekomen zijn. Ik wens jullie een hele mooie reis toe. Geniet er van met volle teugen! groetjes Marian.