Singing in the rain - Reisverslag uit Banff, Canada van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Singing in the rain - Reisverslag uit Banff, Canada van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Singing in the rain

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

06 Juli 2019 | Canada, Banff

Hi,

Na een goede nacht slaap en een gezond ontbijt, konden we er weer prima tegenaan vandaag! Plan was om Sulphur Mountain op te wandelen, te genieten van het uitzicht en dan langs de andere kant weer terug te komen. Je kunt ook met de kabelbaan naar boven, maar een beetje beweging is natuurlijk gezonder. Uiteindelijk hebben we 22 km gewandeld, dus we voelen de spiertjes nu wel! Maar we hebben genoten van de mooie natuur en prachtige uitzichten. Toen we weer naar beneden wilden sloeg ineens het weer om: koud, uiteindelijk regen en onweer. Doordat er maar weinig mensen deze route liepen waren we gewaarschuwd voor de beren. Dus we hebben 6 km naar beneden al zingend door regen en onweer gelopen. Denk je dat je veel liedjes kent, pfffff, dat valt dan nog niet mee. Gelukkig hebben we zo vals gezongen dat de beren snel gevlucht zijn! We hebben vandaag wel een vos, een hert, bergschapen en eekhoorns gezien. En gelukkig al snel ook weer de zon. Morgen wordt een toeristisch dagje met de hot springs en een museum over de indianen. In de middag gaan we naar Canmore voor briefing van de wandeling, waar we maandag mee beginnen.

Dit was in elk geval een prachtige dag!

Lieve groetjes,

Ronald & Hilde

• 07 Juli 2019 - 06:39

Cees En Marianne Van Eijck:

Even een vraagje? Jouw vader zong toch altijd de broek van Doris DAY? En had je die beren nou gezien?Geniet van het leven,want het duurt maar even,groetjes Cees en Marianne.

• 07 Juli 2019 - 06:47

Viola:

Ja nu doet de site het weer! Wat een lief b&b hadden jullie! Volgens mij was er in onze tijd nog geen berenspray, dus wij moesten het doen met belletjes, heel veel praten en zingen: ik zag 2 beren... ;)
    Morgen de wildernis in voor een paar dagen? Veel plezier! Kusjes van Amélie en van ons

• 07 Juli 2019 - 07:48

Marie-Louise:

Prachtig, die foto’s! Ja, sweet memories. Geniet van t toeristisch dagje: ook leuk. Groetjes Marie-Louise

• 07 Juli 2019 - 07:52

Judith:

22 km is voor jullie een eitje toch? Schattig vosje. wat is het daar mooi. Arme beren. Ze hadden zich vast verheugd op mooie duetten. Zelf bakken ze er ook niet verl van. Wees voorzichtig.

• 07 Juli 2019 - 10:20

Charlotte:

Zo leuk en herkenbaar! Als je dan moet zingen, ben je het hele repertoire vergeten ;).
    Veel plezier in de wildernis! Kus van Sophie.