Eindelijk op pad! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Eindelijk op pad! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Eindelijk op pad!

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

08 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi allemaal!,

We zitten ondertussen al een beetje aan de andere kant van de wereld. Geen angst, kan jullie niet van onderaf aanschouwen.
Het relaxed gevoel van alles achter je laten en je hoofd helemaal fris krijgen moet nog komen.
De reis is voorlopig best vermoeiend.
De treinreis gaf meteen al even stress, want de trein zou door een ongeluk niet verder dan Dordrecht gaan. Bij Roosendaal mochten we dus meteen al de "verkeerde" kant op. We waren op tijd op Schiphol, maar het hield niet echt veel over.
Het vliegen ging heel voorspoedig, we hadden zelfs een extra stoel tot onze beschikking, dus Hilde heeft af en toe lekker "languit" (nou ja) kunnen liggen. Voor mij bood het helaas toch geen soelaas: had ik maar wat kleiner moeten blijven.
In Kuala Lumpur lekker gemakkelijk door de maatschappij naar het hotel gebracht. Daar heb ik eventjes geslapen. Ondertussen lopen we al weer zwetend (HEET! BENAUWD!!!) door de stad. Zo op het oog een beetje de alure van Hongkong en Singapore. Niets ouds te bekennen en alles even modern, groots en pompeus. Je hoort het al: niet echt mijn plekje voor te lange tijd. Komt goed uit, want morgenavond om een uur of acht vertrekken we weer: nog eens zo'n elf uur in het vliegtuig.
Nog een weetje over de communicatie: voorlopig lukt het SMS-en naar de site en direct naar jullie nog niet. Ik weet niet of dat gaat lukken.

Allemaal de groetjes, ook namens mijn echtgenote!!!

• 08 November 2007 - 06:55

Judith:

Wat heerlijk toch dat je zo goed kunt rekenen op de NS :).
    Ik ben in de war...ik dacht dat jullie de 8e, vandaag dus, zouden vertrekken. "Stiekem" waren jullie dus al weg. En dan vandaag weer 11 uur vliegen en jezelf opvouwen (Ronald in elk geval).
    Groetjes,

Judith

• 08 November 2007 - 12:01

Mam En Pap:

Hoi fyn wat van jullie te horen!Gelukkig gaat alles een beetje naar wens.Goede reis verder en een heel heel fyne vakantie. Jullie hebben het verdient! Heel veel liefs en de groetjes!

Mam en Pap.

• 08 November 2007 - 15:19

Joop En Ineke:

hoi fijn al zo snel wat van jullie te horen en gelukkig dat jullie mooi warm weer hebben,wij hebben regen gehad,wij hebben ook een goede reis gehad en farrah is niet wagenziek geweest en is helemaal op Bundy gefixeerd alles gaat heel goed. Veel plezier verder en geniet ervan doen wij ook.

• 08 November 2007 - 17:50

Mariette.:

Heet, benauwd... nou hier niet hoor. Wat dat betreft zijn jullie net op tijd vertrokken. Storm, hagel en onweer komt er aan. Awesome nu ook maar binnen gezet.
    (Sinds vandaag iets minder ontstoken fistel, ben weer ietsje meer gerust).
    Fijn dat jullie al een eind goed op weg zijn. Eerst uitrusten van de lange reis en dan lekker gaan genieten. Groetjes vanaf de andere kant van de weeld!!!

• 08 November 2007 - 18:23

Charlotte:

Goed om te horen dat jullie goed in Maleisië zijn aangekomen. Hopelijk hebben jullie ondanks de moderne, grote gebouwen het hier toch een beetje naar de zin. Ik dacht dat je in Kuala Lumpur ook oude tempels had??? Goede reis morgen. Ik zal aan jullie denken!

Groetjes Charlotte

• 12 November 2007 - 09:36

Erica:

Hoi Nu zijn jullie ondertussen wel in Nieuw Zeeland, we wensen jullie een hele fijne en mooie vakantie. Hier is het ondertussen echt guur en koud geworden met veel flinke buien ( goed voor de regenbak). Afgelopen vrijdag hadden we er ineens 3 paarden bij want die van jullie waren even op bezoek gekomen. Alleen Aquilar was achtergebleven want die durfde niet over het greppeltje te springen. Naast het zandpad was een draad los. Mariska heeft het denk ik weer gerepareerd. We houden ze in de gaten. veel plezier. doei Groetjes Leunus en Erica.