lieve reacties - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu lieve reacties - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

lieve reacties

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

06 November 2007 | Nederland, Schore

Lieve mensen!

Bedankt voor alle lieve reacties op de site, per mail, sms of persoonlijk!!!! We zijn nu bijna gepakt....valt nooit mee! Oh, wat zijn we blij als we morgenvroeg om 7.12 uur in Kruiningen op de trein stappen. En nog blijer als we om 12 uur de lucht in gaan! Op naar Kuala Lumpur: 31 0C en erg vochtig. Puffen, dus! Plus 6 uur tijdverschil (voor jullie middernacht als we aankomen, bij ons begint al de nieuwe dag). We zien wel wat we gaan doen: bijkomen in het hotel of gelijk actief op pad.We hebben er in elk geval anderhalve dag.
In Nieuw-Zeeland is het nu zo 20 graden met een zonnetje, lekker lenteweer. En dan met al jullie goede wensen in onze rugzak: dat moet helemaal goed komen!!!
Voor de internetfreaks:
http://www.wetteronline.de/euroreif.htm voor het weer- klik op Oceaniè
http://www.ultimatehikes.co.nz/gt_home.asp `explore the walk` klikken en dan de Grand Traverse voor hele mooie plaatjes! En verder gaan wij hopelijk voor heel mooie plaatjes zorgen op deze site! Het allerbeste en we zien jullie hopelijk weer in december!

Groetjes en liefs,
Ronald en Hilde

• 07 November 2007 - 08:59

Marcel:

Heel veel plezier daar. Ik lees jullie berichten met veel plezier. Ik heb al gekeken in mijn golvenbijbel en die moet je ook nog wel tegenkomen.

Goede reis en veel plezier.

• 07 November 2007 - 09:48

Judith:

Goeie reis. Neem een lekker glaasje (rode)wijn , dan slapen jullie misschien een paar uur in het vliegtuig. Zo niet, dan ben je gewoon moe als je aankomt. Ook niet erg. Al dat nieuws houdt jullie wel wakker.

Groetjes,
    Judith

• 07 November 2007 - 10:47

Charlotte:

Goede Reis!!! Heb jullie net nog gesmst, maar goed, dat maakt niet uit. Veel plezier en tot december! Ben erg benieuwd naar de foto's.

Groetjes Char

• 07 November 2007 - 11:50

Esther Vh Binnenhof:

Wat spannend voor jullie, ik zal alles zeer nauwlettend in de gaten houden, wel vind ik het jammer dat jullie koffers zo vol zaten zodat ik niet meer mee kon maar ach... zeer vergevings gezind....
    we wachten af xxx de suijkerbuijkjes

• 07 November 2007 - 14:23

Esther:

Van mij ook veel plezier!! Ronald kennende zal het wel niet veel uitrusten worden, maar direct op pad!
    Groetjes Esther

• 07 November 2007 - 16:00

Pap En Mam:

We wensen jullie een goede aankomst en een fyne vakantie!

• 07 November 2007 - 18:25

Liesbeth-Ann:

Hoi hoi!

Heel veel plezier!!! Fijn dat we jullie op deze manier zo goed kunnen volgen. Ben errug benieuwd naar de fotos, die zullen wel heel mooi worden. Geniet ervan, ik zal in t koude kikkerlandje aan jullie denken...

Tot gauw!

Liefs Niels en Liesbeth-Ann

• 08 November 2007 - 11:16

Ome Cees:

Grand Traverse bekeken, hou ons op de hoogte.Geniet van het leven, veel plezier ome Cees en tante Marianne

• 09 November 2007 - 08:35

Lily:

Zo globetrottertjes, ik liep wat achter met email kijken. Vandaar dat ik nu pas reageer. Jullie zijn al weer een paar dagen onderweg en hebben al veel gezien denk ik. Ik ben zeer benieuwd naar jullie foto's. Hier hagelt het(!), dus hebben jullie (veel) beter weer dan wij.Geniet ervan!