bijna!!!! - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu bijna!!!! - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

bijna!!!!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

02 November 2007 | Nederland, Schore

Hallo allemaal!

Bijna is het dan zo ver!!! Het komt akelig (nee heerlijk!) dichtbij! We hebben inmiddels twee dikke mappen met paperassen, waaronder één van SNP met tickets en reisprogramma's. Ook erg leuk voor de voorpret!
Bij onze eerste grote wandeltrektocht (Banks Peninsula, bij Christchurch) beschrijven ze schitterende uitzichten op de grillige kust van het schiereiland. Azuurblauwe baaien, steile kliffen, door de zee uitgeslepen bogen en grotten vormen de leefwereld van de zeldzame Hectordolfijnen, yellow-eyed-pinguins, white flippered blue-pinguins en zeehondenkolonies. Op dag 2 organiseert één van de landeigenaren een pinguinexcursie en op dag 3 kunnen we in een grot "furseals"(bontzeerobben) zien, misschien wel met jongen. En eenmaal aangekomen in de hut is het tijd voor een kampvuur en een bad onder de sterrenhemel (!). Klinkt goed, hé!

De andere grote wandeling (Grand Traverse, vanuit Queenstown) is weer heel anders van karakter. Dan zitten we meer in de bergen, met bossen, besneeuwde pieken en watervallen. De hutten liggen vaak aan een meer. We zijn dan op pad met een (onbekende) internationale groep (de Banks Peninsula lopen we met z'n tweeën).

En helemaal op het eind gaan we nog een paar dagen naar Tioman Island (Maleisië) om toch ook een beetje uitgerust weer thuis te komen. Daar kun je niet veel meer dan snorkelen, beetje zwemmen en luieren. Zouden we dat nog kunnen??!

Hopelijk kunnen we jullie onderweg vertellen of het écht zo mooi is als in de boeken (of misschien nog wel mooier?!)

Jullie horen er hopelijk van!

Groetjes,
Ronald en Hilde (nog steeds in Schore)

• 02 November 2007 - 21:39

Marie-Louise:

Klinkt erg goed! Lekker spannend nu.
    Ik denk dat het wel mooier is als in de boeken; dat soort zaken kun je niet beschrijven. Dat moet je gewoon gezien hebben en op je eigen "harde schijf" opslaan. Dat is ook niet op een foto te krijgen. Dus: geniet ervan!
    Maar..... we zien jullie zondag nog
    Tot dan!
    Marie-Louise

• 02 November 2007 - 21:55

Fleur:

Bij elk bericht word ik steeds jaloerser op jullie...zeker weer na dit berichtje!!!!
    Nogmaals...geniet geniet geniet....maar weet zeker dat dat voor de volle 1000% gaat lukken!!!!
    Liefs Fleur

• 03 November 2007 - 06:02

Nel:

Geniet!

• 03 November 2007 - 15:30

Eline En Marlies:

Een hele goede reis . en geniet van al het moois wat jullie gaan zien.

Eline en Marlies.

• 03 November 2007 - 15:44

Moniek:

Veel plezier!!! En ja, het uitrusten en luieren hoort er ook een beetje bij hoor!!:)hahahah
    Groetjes, Moniek

• 03 November 2007 - 18:10

Corrie:

Nou Ronald en Hilde het ziet er geweldig uit. Wij wensen jullie een fantastische reis, met vele mooie indrukken. Lekker even los komen van alle hectiek in zeeland.
    Veel plezier..............en een goede reis

• 03 November 2007 - 20:08

Mathilde:

Klinkt goed. Jullie huis wordt trouwens mooie. Als ik jullie niet meer zie, geniet van de reis en vakantie.

• 03 November 2007 - 20:29

Mam En Pap:

Nu is het niet meer lang en we moeten jullie zien vertrekken. we wensen jullie alles goede en een heel mooie reis!

• 04 November 2007 - 19:49

Mariette En Jan-kees:

Het is nu echt aftellen.
    Alles voor thuis ook al goed geregeld?
    We wensen jullie een hele fijne tijd en hopen dank zij DIT een beetje mee te mogen genieten.
    Nog een paar nachtjes...
    Alvast goede reis!!!!

• 05 November 2007 - 08:47

Nienke:

oooooooooo, wow wow wow wow wow wow!!!!!!
    VEEEL PLEZIER, maar dat gaat zeker te weten lukken!
    Groetjes Nienke

• 05 November 2007 - 08:53

Antine:

Leuk om te lezen...vergeet ook de laatste dingen niet in te pakken, papier alleen is niet genoeg..hoesje om de rugzak, vloeistoffen niet in de handbagage maar in zo'n lullig plastic tasje, paspoort en natuurlijk veel goede zin, een open mind en een goed humeur !
    Veel plezier !

Vergeet ook geen wasknijper mee te nemen voor op je neus te zetten...de pinquins en zeerobben stinken 2 uur in de wind !

• 05 November 2007 - 12:19

Wout Willemsen:

Jullie beiden, noch heel veel plezier.

• 05 November 2007 - 13:42

Wim:

We zitten net aan de thee in het AC.
    Jullie zitten vast met een koel biertje!
    Jullie reisverhaal is heel fijn om te lezen!
    Heel plezier en hartelijke groeten!

Wim

• 05 November 2007 - 21:26

Katja :

natuurlijk wil ik jullie ook veel plezier toewensen. Ik wens jullie een fantastische zorgeloze reis toe. Maak je maar geen zorgen over Zeeland, we houden de boel wel recht. Liefs Katja

• 06 November 2007 - 21:05

Ardjan Boogert:

heel veel succes met de reis
    laat het werk het werk en geniet van je vakantie
    mvgr ardjan

• 08 November 2007 - 19:10

Esther:

Hebben jullie nog plaats over in de rugzak??? Haha.. gelukkig kunnen we een beetje meereizen op deze manier. Ontzettend veel plezier en een goede reis. Groetjes Esther F.