vliegveld - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu vliegveld - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

vliegveld

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

09 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!

We staan nu weer op het vliegveld in Kuala Lumpur, mooi op tijd voor onze vlucht naar Auckland. En weeral een gratis computer!!
We zijn inmiddels weer wat uitgerust (voor zo lang dat gaat duren). Vanalles gedaan in Kuala Lumpur: inderdaad moderne gebouwen, China Town, Hindoetempel en heel vaak heerlijk gegeten! Vandaag wilden we de " urban jungle" ontvluchten voor een wandeling in het regenwoud, maar...het had te veel geregend vannacht en de rivier die we 2 keer moesten oversteken was te hoog en gevaarlijk. Jammer!! Alternatief was een mooie waterval en later het national museum en een park. Nou weten we wel wat meer over de cultuur en geschiedenis. Veel meer spannends hebben we nog niet gedaan! Maar dat komt vast nog wel!!

Heel veel groetjes en hopelijk weer tot gauw (ook leuk om hier jullie berichtjes te lezen!! Trouwens de eerste serveerster die we tegenkwamen heette Farrah!! We hebben maar niet gelijk gezegd dat ze net als onze hond heet_valt misschien niet helemaal goed!!)

Doei!
Ronald en Hilde xxx

• 09 November 2007 - 11:58

Marie-Louise:

Hallo!
    Ik hoop dat jullie dit nog kunnen lezen, anders later maar. Dus effe snel typen.
    Leuk dat je de tijd toch nog goed besteed hebt. En wat het weer betreft: precies hetzelfde als hier!
    Regen, hagel en storm. Alleen zal het daar wat warmer zijn.
    Wat grappig dat er een serveerster was met de naam Farrah!
    Goede vlucht verder. En goed dat je nu lekker op tijd bent.
    Veel plezier,
    Marie-Louise

• 09 November 2007 - 13:10

Marleen:

Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Jullie hadden regen, hier hadden we regen en storm. De 3 stormvloedkeringen werden gesloten.
    Jullie bloemen doen het nog steeds prima, je ziet er niet aan dat ze al een week oud zijn. Hadden we hier ook maar zo'n goede bloemenzaak. Het weekend komt er weer aan en ik ben aan het bakken, met in de pauze even de mailtjes lezen voordat de jongens weer wat openklikken en wij zien later over die mailtjes heen.
    Heel veel plezier nog en tot schrijvens
    Groetjes Eric, Marleen, Noël en Erwin

• 09 November 2007 - 14:48

Mathilde:

Hoi Hilde en Ronald,
    Leuk om jullie berichten te lezen. Makkelijk dat het op de mail komt zo lees ik het gelijk en blijf ik goed op de hoogte van jullie reis.

• 09 November 2007 - 15:22

Lily:

Het lijkt wel alsof ik verslaafd ben aan een soapserie!!!! (maar dan een goede) Het is elke keer zo leuk om een stukje reisverslag te krijgen. En spannend. In jullie ogen hebben jullie misschien niets spannends gedaan, maar ik heb dit toch allemaal nog nooit meegemaakt hoor. Veel plezier nog!

• 09 November 2007 - 20:18

Hans:

Hoi Ronald en Hilde,
    Mooi om te horen dat jullie reis een goede start heeft gemaakt. Ik hoop dat jullie het met het weer beter houden dan hier want dat is 3x niks.

Goede reis verder, Hans

• 09 November 2007 - 21:06

Mam En Pap:

Wat heerlijk weer een leuk berichtje van jullie! Zo reizen we met je mee.

groetjes en heel veel liefs mam en ook pap. Fijne vakantie!

• 10 November 2007 - 07:52

Theo En Marga:

HELP! De praktijk is afgebrand...
    Nee hoor, het gaat heel goed hiernaast.
    Zo te lezen met jullie ook (weer).
    We leven met jullie mee.
    Fijne tijd toegewenst.