Mini berichtje - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Mini berichtje - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Mini berichtje

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

27 Juli 2011 | IJsland, Reykjavik

Hallo allemaal,

Heel optimistisch begin ik toch maar aan een verslagje. We zitten nu in Reykjavik aan het ontbijt en met m'n iPhone kan ik hier op wifi. Hebben een prachtige wandeling gehad. Wat is de natuur hier mooi! Veel vulkanische activiteit: borrelende poeltjes, warmwater bronnen (bij de eerste hut kon je er in, heerlijk!),zwavelstank...in het begin moestenn we vaker sneeuwvelden oversteken. De eerste dag was veel klimmen. DAarna lange tijd in kaal en bar hoogland gezeten. De derde dag hadden we regen en extreme wind, met vreselijk harde windstoten. Ik ben letterlijk omver gewaaid. Dat was wel eng! Dacht niet dat dat kon! We waren blij toen we weer veilig en warm in de hut zaten. Verder alle soorten weer gehad: zon, wolken, warm en koud. Toen we afdaalden werd het groener met heel veel geurige bloemen oh ja, we moesten ook elke dag wel een keer waden door ijskoud water, soms kniehoog en met stroming. Tja, we wilden avontuur, dan kun je het krijgen!
Straks nog wat rondkijken in reykjavik en dan vliegen we naar new York. Cultuurshock! Ga proberen een paar foto's erop te zetten maar of dat lukt?!
Lieve groetjes, ronald en Hilde

• 27 Juli 2011 - 09:41

Charlotte & Robin:

Super een berichtje van jullie!!! Waarschijnlijk betekent dat ook dat je mijn smsje gehad hebt. Ik dacht probeer gewoon te smsen en als het niet is, pech gehad, dan was er ook nog FB. Klinkt mooi allemaal! En inderdaad met avontuur. Ben benieuwd of de foto's lukken en anders houden we die tegoed.
    Alvast een hele goede reis naar New York. Dat gaat een echte cultuurshock worden, maar het is het wel waard! Ik zou zeggen enjoy!!
    Hier nog alles rustig, maar had gisteravond de baby even streng toegesproken om niet vandaag te komen ;). Zou ook nog een beetje vroeg zijn, maar je weet maar nooit (zijn er al een aantal bevallen die met mij moesten bevallen).
    Lieve groetjes van ons!

• 27 Juli 2011 - 09:44

Viola:

Hee wat leuk!! En proficiat!!!! Klinkt super die wandeling :D en nu genieten in NY xxx

• 27 Juli 2011 - 09:57

Pap En Mam, Itteren:

Hallo Hildegard en Ronald. Een berichtje uit Island. Eerst Hildegard gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een avontuur toch deze reis!! Waar jullie hebben toch genoten. We wensen jullie een goede reis naar New York en nog een paar fijne vakantiedagen. Ik moet ovrigens nog de groeten van Teteringen overbrengen. Heel veel lieve groetjes Mam en Pap.

• 27 Juli 2011 - 10:05

Marie-Louise:

Hilde, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Deze keer op IJsland én New York. Ook heel speciaal!!
    Wat een avontuur. Nou, dát doe ik jullie echt niet na. Dat zijn toch wel ontberingen.
    Maar natuurlijk wel schitterend om te zien en mee te maken.
    Een hele fijne verjaardag vandaag en geniet straks ook maar van het maffe, drukke, hectische van New York.
    Liefs, Marie-Louise

• 27 Juli 2011 - 10:51

Judith:

Hoi Hilde en Ronald,
    Leuk, een berichtje om een beetje mee te 'kijken' in IJsland! Klinkt super mooi allemaal! Een goeie reis en een leuke tijd in de grote appel!
    Groetjes

• 27 Juli 2011 - 14:31

Eline En Marlies:

Hiep, hiep, hoera voor Hilde !
    Dikke kus van Eline,
    Wat beleven jullie weer avonturen !

Eline en Marlies

• 27 Juli 2011 - 15:26

Stance:

dag hilde, dit leest weer als een goed avontuur! sterkte met de gewone wereld!
    ik zit in Frankrijk, Bretagne, genieten van de prachtige omgeving en zowaar heerlijk weer. Ps ook nog gefeliciteerd!

• 27 Juli 2011 - 16:34

Leona:

Leuk! Een berichtje van Hilde! Ik heb vrijdag Anne-Sophie gezien, die zij dat je wegging. Ik dacht dat het nog wel even duurde voor je weg was, maar daar ben je dan, hup, in Ijsland. Geniet ervan!

Leona

• 27 Juli 2011 - 17:34

Angela:

Ha daar,
    Leuk om te lezen dat jullie ook bijna in Amerika zijn. Wij vliegen a.s za naar LA. Wij zijn ook te volgen hoor! haha..
    Fijne vakantie en groetjes van je collega Angela en ook nu bijna weer jullie medelandgenoten ;-)

• 27 Juli 2011 - 17:59

Charlotte Libbrecht:

Hilde: Gelukkige verjaardag!
    Leuk dat we jullie opnieuw kunnen volgen!
    ps: ik ben ook al es letterlijk omgewaaid, deel je mening: beangstigend!
    gr.jes

• 27 Juli 2011 - 19:06

Paula:

Hilde van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook Ronald! Goeie reis naar New York en veel plezier daar!
    Liefs en
    Groetjes Paula en Cor