Bestemming Italië - Reisverslag uit Recco, Italië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu Bestemming Italië - Reisverslag uit Recco, Italië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

Bestemming Italië

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

01 Mei 2014 | Italië, Recco

Hallo mensen,
We zijn weer eens op pad. Deze keer gaan we wandelen in Cinque Terre in Italië. We wilden graag Farrah meenemen, dus daarom zijn we met de auto.
Ik moest nog werken tot woensdag, maar in de middag toch vertrokken richting Wasselone in de Elzas. Helaas was het best druk op de weg, dus dat schoot niet op en was ook niet prettig rijden. Wasselone blijkt een heel mooi dorpje te zijn. Jammer, dat we niet veel tijd hebben....andere keer?!
Vandaag rustig de dag begonnen en rond haf 10 vertrokken, verder door de Elzas via Zwitserland naar Italië. Jammer genoeg staat er een flinke file bij de Gottharttunnel. Daar mogen maar gedoseerd auto's doorheen, dus dat gaat traag. De tunnel is 17 km lang. Gelukkig goed verlicht en geen calamiteiten. Na de tunnel even gepauseerd in het zonnetje. Voor 18 uur zijn we op plaats van bestemming: Recco, het culinaire centrum van Ligurie, volgens de ober. Eenmaal geïnstalleerd lopen we richting strand met Farrah. Helaas mag ze nergens op het stand. Gelukkig vinden we aan het eind van het dorpje nog een leuk strandje MET een terrasje in de zon. Heerlijk een wijntje gedronken. Genieten!! Hier kwamen we voor. Terug in het hotel een menu van plaatselijke specialiteiten gegeten (deels heel lekker, deels minder) plus dito wijn. Morgen beginnen we dan echt met de wandeling. Hopelijk werkt het weer een beetje mee...wordt vervolgd!

Lieve groetjes, Ronald en Hilde

• 02 Mei 2014 - 07:37

Marie-Louise:

Fijne vakantie en veel plezier gewenst

• 02 Mei 2014 - 07:49

Corrie:

Heel fijne vakantie.
    Groetjes Corrie

• 02 Mei 2014 - 07:49

Jan:

Veel wandelplezier tussen het eten door.
    Groetjes
    De Amsterdamse wandelaar

• 02 Mei 2014 - 09:51

K.Dolmans:

Fijne vakantie daar in Italie en heel veel zon! Groetjes Mam xxx.

• 02 Mei 2014 - 13:49

Paula:

Fijne vakantie en volop genieten!

Groetjes
    Paula

• 02 Mei 2014 - 18:19

Viola:

Fijne vakantie!! En nu maar hopen dat jullie lekker weer krijgen en minder vertraging onderweg ;)
    xxxx

• 02 Mei 2014 - 20:56

Charlotte, Robin En Sophie :

Veel plezier aan de andere kant van de bergen. Met hopelijk ook veel zon!! Xxx