De reis kan beginnen! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu De reis kan beginnen! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

De reis kan beginnen!

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

13 November 2015 | Nederland, Schiphol

Hallo allemaal,

Eindelijk kan de reis beginnen: 5 weken Nieuw-Zeeland (en een klein beetje Australië)! We hebben er lang naar uitgekeken en uitvoerig gepland. We vliegen morgen 10.25 uur met Singapore Airlines naar Sydney, waar we zondagavond (plaatselijke tijd) aankomen. En dan woensdag door naar Auckland, waar we een paar dagen doorbrengen met Kieran en Brian, die we 8 jaar geleden ontmoet hebben. Voor Nieuw-Zeeland hebben we genoeg (te veel) plannen: vier meerdaagse wandelingen, whale watching, wijn(excursie), fjorden, bergen, pinguïns, dolfijnen en nog veel meer, maar dat vertel ik een andere keer!
Groetjes,
Ronald en Hilde

• 13 November 2015 - 19:23

Jan Uit Amsterdam:

Hoi Hilde en Ronald.

Een goede reis van het ene Zeeland naar het andere en een fijne tijd aan de andere kant van de wereld.

Groetjes
    Jan

• 13 November 2015 - 19:50

Marian:

Het zal een heerlijk gevoel zijn om nu dan, na alle voorbereidingen, eindelijk te vertrekken. Een hele mooie reis gewenst! Ronald en Marian.

• 13 November 2015 - 20:23

Charlotte:

Heel veel plezier in New Zealand en Australië! Denk dat Sydney al een belevenis is!
    Xxx

Dikke knuffel van Sophie

• 13 November 2015 - 20:36

Marie-Louise:

Hoi Hilde en Ronald,
    Fijne reis!
    Het zal vast wel weer een heel speciale, mooie reis worden. Geniet ervan! Ik hoop snel te lezen wat de eerste ervaringen, na de lange vliegreis, zijn.
    Liefs, Marie-Louise

• 13 November 2015 - 21:03

Stijntje Verdoold:

Hoi Hilde en Ronald,
    Omdat ik je vanmorgen geen goede reis meer heb kunnen wensen, Hilde, doe ik dat hierbij!! Je hebt wel tot op het laatste moment gewerkt, Hilde! En het er goed van af gebracht....
    Ik wens jullie beiden een fantastische vakantie! Op herhaling dus...
    Groetjes,
    Stijntje.

• 13 November 2015 - 21:19

Theo En Marga:

Een goede reis en een fijne tijd toegewenst. Leuk dat we weer kunnen 'meereizen'.

• 13 November 2015 - 21:33

K. Dolmans:

Ik wens jullie een heel goede reis en wacht nu al op alle mooie reisverhale!! Lieve groetjes Mam xxx..

• 14 November 2015 - 11:50

Cees Van Eijck:

Hi, ronald en Hilde, ben maar dankbaar dat jullie in deze bevoorrechte positie zijn om dit allemaal in jullie neven te mogen meemaken.
    Groetjes cees en marianne van eijck

• 14 November 2015 - 13:15

Marga:

Wij beginnen te watertanden bij alles wat jullie gaan zien en doen!! En dat vijf weken lang. Heel erg leuk om jullie verhalen weer mee te kunnen lezen. Een hele goede reis gewenst!
    Groetjes van Mark en Marga

• 16 November 2015 - 10:27

Lily:

Haaaaaa, klinkt goed!Ik wens jullie heel veel plezier!
    Liefs Lilyx