De allerlaatste loodjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu De allerlaatste loodjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

De allerlaatste loodjes

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

09 December 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!

De titel zegt het al: het allerlaatste stukje (zeg gerust een roteind!) van onze reis! We staan weer veilig en wel op het vliegveld in Kuala Lumpur om over zo'n twee uur te vertrekken naar Amsterdam. Vandaag was het helaas ECHT regenseizoen...zodat we nu veel zin hebben om naar huis te gaan! Onze vlucht van Tioman was vertraagd en we vreesden voor heel veel turbulentie, maar het viel nog mee (beetje effecten zoals in de Efteling, maar de inhoud van de maag bleef op z'n plek, gelukkig!).
We hebben er erg van genoten om ons enthousiasme al een beetje over te brengen en zo steeds een beetje contact met thuis te hebben. Voor wie dit systeem goed beviel: misschien als jullie ons sponsoren, dat we snel weer weg kunnen?!
Bedankt voor al jullie leuke reacties en we zien elkaar hopelijk gauw in het Nederlandse regenseizoen!

Liefs,
Ronald en Hilde xxx

• 09 December 2007 - 13:52

Corrie:

Hoi Ronald en Hilde,
    Het zit er al weer op als jullie dit lezen. Zo lang naar uitgekeken en dan is het omgevlogen. Maar jullie zullen straks geweldige herinneringen hebben. Pa en ma (vooral ma) zullen weer heel blij zijn als jullie gezond en wel thuis zijn. Ik stuur dit laatste berichtje nog door.Wij zien jullie de 22 ste.... Veel plezier en genieten van alles wat je thuis weer terug ziet...
    groetjes en liefs Ad en Corrie

• 09 December 2007 - 14:51

Esther:

het zit er al weer op joh, inderdaad het was heerlijk om jullie belevingen en prachige foto's te mogen ontvangen, hopelijk dat jullie verder nog een goede vlucht hebben en we horen jullie wel, hier is het regenseizoen ook begonnen,
    xxx de suijkerbuijkjes

• 09 December 2007 - 15:55

Mariette:

Bedankt voor het beetje meegenieten.

Goede reis!

• 09 December 2007 - 15:57

Ardjan :

Ha Ronald en Hilde
    heel veel succes de terug reis, ik hoop dat het voor jullie niet tegen gaat vallen wat het weer betreft, hier regent het namelijk ook veel dus weet ik niet wat beter is te hebben maar nogmaals veel succes, en we horen elkaar nog wel, zodra je ons nodig heb bel je maar.

Mvgr Ardjan

• 09 December 2007 - 16:15

Lily:

succes met t laatste stukje!

• 09 December 2007 - 17:39

Marie-Louise:

Welkom terug in ZEELAND!
    Tot gauw!

• 09 December 2007 - 18:56

Charlotte :

Hoi Hilde en Ronald,

Jammer dat het zo gauw omgevlogen is, maar zo gaat het altijd met leuke dingen. Goeie reis voor het stuk van Kuala Lumpur tot Amsterdam. Hoewel jullie nu al een paar uur in het vliegtuig zitten. En we zien jullie 1e kerstdag. Ben benieuwd naar de rest van de foto's!!!

XXXX Charlotte & Robin

• 09 December 2007 - 20:54

Henny Hamelink:

Van harte welkom thuis, we hebben genoten van jullie belevenissen, al was her heel anders dan de onze. Maar het is een grandioos land, waar ik ooit naar toe had willen emigreren. Geef jezelf tijd om uit te rusten en weer te verhollandsen, sterkte daarmee. Wellicht horen we nog van elkaar. Knuffel voor Cadiz en tot wederhoren en ziens.
    Groetjes van oud- Down- Under gangers,
    Simon en Henny Hamelink

• 09 December 2007 - 21:04

Ineke:

Hoi Ronald en Hilde,
    We hebben genoten van jullie reisverslag en van de mooie foto's.

• 11 December 2007 - 14:42

Eline En Marlies:

Bedankt voor het meegenieten van jullie fantastische reis !

• 15 December 2007 - 23:54

Erica:

Hoi het was erg leuk om zo ook een beetje met jullie mee te reizen en wat van het land en natuurschoon te zien.
    welkom thuis.

x Erica