It's the rainy season.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu It's the rainy season.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ronald en Hilde Aarts - WaarBenJij.nu

It's the rainy season....

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Hilde

08 December 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!

Daar zijn we dan weer, deze keer vanuit Maleisie. En zoals de titel al zegt, het is hier regenseizoen....Wel tropisch warm (zo'n 30 graden), maar geregeld ook zeer nat! Wat het meest jammer er aan is, dat je niet kunt duiken of snorkelen, omdat er geen zicht is (vind men hier - vergeleken met de Oosterschelde is het misschien nog best helder). Dus we doen wat we gepland hadden (bijna) niks! Valt niet mee, hoor, voor ons! We hebben allebei alweer een boek uit (heerlijk) en we zijn vandaag heerlijk gemasseerd en "behandeld" in de "Spa". Dat was wel heel lekker en relaxed! Dus we komen in elk geval uitgerust terug (als je nog even niet aan de vlucht denkt...). Bij tijd en wijle is het toch wel zonnig, dus we zijn zelfs verbrand. Hebben ook al heel wat mooie en enge beesten gespot. Hele prachtige vlinders hebben ze hier, aapjes en varanen. Die zitten zo maar in de struiken bij je huisje, brrr... We hadden vanwege het weer al spijt dat we toch niet ons oorspronkelijke plan van Fiji hadden gevolgd, maar we hoorden gisteren op BBC-News dat er daar een orkaan aan komt. Oei! Dan maar liever wat minder zonneschijn!!
We gaan nog foto's zetten bij het vorige bericht en ook nog bij dit bericht, als alles lukt. Dan is het verhaal compleet!
Morgenmiddag vliegen we dan naar Kuala Lumpur en laat (kwart voor 12 plaatselijke tijd) vliegen we dan door naar Amsterdam. Rond 6 uur 's ochtends (maandag) zouden we er dan moeten zijn. En dan is het vast ook weer heerlijk om alle mensen en beessies te zien!

Heel veel (plakkerige) groetjes!
Liefs,
Ronald en Hilde xxx

• 08 December 2007 - 12:02

Viola:

Heeej
    Wat jammer, het is alweer bijna voorbij!! En ook wel jammer dat jullie in het regenseizoen daar zijn, maar dat heeft misschien ook wel iets.. of niet?
    Ik zie helaas nog geen foto's staan, zal straks nog eens kijken, heb toch geen zin om te gaan leren. Haha kan me ook niet voorstellen dat jullie daar helemaal niks zitten te doen, dat wil ik ook wel!
    Maar heb een boek gekregen met 1001 natuurwonderen, met foto's en weer een nieuwe reisgids, dus daar doorheen bladeren is ook al genieten.
    Heeeel veel plezier nog de laatste dag en een goede vlucht.
    xxx Viola
    ps. misschien zorgt een dansje ervoor dat de regen ophoudt: een 'zonnedans' ;)

• 08 December 2007 - 15:01

Mariette & Jan-kees:

Ongelooflijk he, maar dan zit het er ineens al weer op.
    Gelukkig heb je de prachtige foto's en filmpjes als bewijsmateriaal, anders kun je toch haast niet geloven dat je zoveel moois gezien hebt aan de andere kant van de wereld?
    Gelukkig staat je hier geen flatje in het midden van een stad te wachten, maar jullie heerlijke huis met eigen paradijs van flora en fauna.
    Wat heerlijk zal ook dat weer zijn, als jullie je eigen erf op rijden.
    Een hele goede reis terug en tot gauw!

• 08 December 2007 - 15:57

Lily:

tjonge, jonge wat een prachtige foto's weer! Dat je zo dicht bij die beesten kon komen! Voor straks welkom thuis!!! (ook hier is het trouwens regenseizoen)

• 08 December 2007 - 16:51

Mam En Pap:

We wensen jullie een goede terugreis. We zijn dan ook weer blij jullie terug te hebben. lieve groetjes!

• 08 December 2007 - 20:33

Mathilde:

Hoi Hilde en Ronald
    Wat een prachtige foto's. Ik vond het ontzettend leuk om zo met jullie mee te reizen. Nog een goede reis en we zien elkaar weer in Schore.

• 09 December 2007 - 11:08

Judith:

Welkom thuis

• 09 December 2007 - 12:34

Niels & Liesbeth-Ann:

Hoi Hoi!

Jammer dat het er alweer op zit... Kheb erg genoten van jullie reisverhalen maar om ze in t echt te horen van jullie lijkt me helemaal super. Hier gaat verder alles goed. Ik wens jullie een fijne terugreis..fijn weer terug bij de beesies!

Liefs Niels en Liesbeth-Ann